Αυτό που πιθανότατα ξενίζει στον «Ταχυδρόμο» του Γιώργου Παπαδάκη είναι και αυτό που κερδίζει τον αναγνώστη: μια ιστορία με αρχή, μέση και τέλος – το οποίο δεν επιτρέπεται να αποκαλυφθεί ούτε στο πλαίσιο αυτής της σύντομης περιγραφής. Το βιβλίο, που κέρδισε το Κρατικό Βραβείο Μυθιστορήματος 2019, δεν επικαλείται θεωρίες, αναφορές ή πειραματισμούς σαν αρματωσιά με την οποία θα διαπερνούσε τον συνήθως ύποπτο πληθωρισμό των σύγχρονων εκδόσεων. Είναι μια άσκηση ύφους, όπως εκμυστηρεύεται ο συγγραφέας, διευθυντής σχολείου στην Αθήνα σήμερα, όπου η πρωτοπρόσωπη αφήγηση του πρωταγωνιστή-ταχυδρόμου στη μεταπολεμική Κρήτη αναπλάθει τη γεωγραφία της εποχής του. Ο ίδιος αφήνεται να ακούσει τις επιθυμίες του, νιώθει ότι πρέπει να τιθασεύσει τις ανάγκες του και να παραχωρήσει έδαφος στους νόμους μιας κοινότητας.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ