Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Τάσος Ψαρράς διακόπτει το μοντάζ του για να συνομιλήσουμε. Η εικόνα που μου έρχεται στον νου είναι ενός ερευνητή, βυθισμένου στο πεδίο του που για λίγο ανοίγει το φως και μας αφηγείται την πορεία του. Μια πορεία ζηλευτή, μα και δύσκολη. Κινηματογραφιστής με βαθύ κοινωνικό πρόσημο και δημιουργός επιτυχιών όπως το «Εργοστάσιο», ο «Μάης», το «Καραβάν Σαράι» ή οι σειρές «Πρίγκηπας» (του Μήτσου Κασόλα), «Καρυωτάκης» και άλλες, δουλεύει το ίδιο επιμελώς. Είτε έχει να κάνει με έναν συγγραφέα από εκείνους που φωτίζει στη βραβευμένη από την Ακαδημία Αθηνών σειρά «Εποχές και Συγγραφείς» για την ΕΡΤ, είτε έχει να κάνει με καθαρή μυθοπλασία για τις ταινίες του. Εξέχον μέλος της γενιάς του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου, μας αφηγείται τα παιδικά του χρόνια στη Θεσσαλονίκη, την πρώτη του μύηση στο σινεμά και τη μεταπολιτευτική του περιπέτεια στην τέχνη του αλλά και στην τηλεόραση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ