Μπορεί η ηλεκτροκίνηση, τα SUV και οι υβριδικές εκδόσεις να έχουν το πάνω χέρι στη λίστα των προτεραιοτήτων των αυτοκινητοβιομηχανιών, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι και οι πολυτελείς… υπερπαραγωγές, με άφθονη χλιδή, δεν απασχολούν τις εταιρείες – και πολύ περισσότερο όσες έχουν παράδοση στα μοντέλα χλιδής. Οπως, για παράδειγμα, η θυγατρική της Mercedes-Benz, η Maybach, που παρουσίασε τη νέα Maybach S-Class, η οποία συρρικνώνει όλη την τεχνολογική υπεροχή της φίρμας. Και φυσικά η… εμμονή της στις τετράτροχες υπερπαραγωγές μόνο τυχαία δεν είναι: η νέα Maybach που κυκλοφόρησε το 2015 σε 60.000 αντίτυπα στην αγορά και όλα βρήκαν αγοραστές, έδωσε ένα ηχηρό μήνυμα στη Mercedes, ότι η πολυτέλεια συνεχίζει να πατάει σε πρόσφορο έδαφος και να απασχολεί πελάτες σε όλο τον κόσμο (μόνο το 2019 οι 12.000 Maybach S-Class που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής έγιναν ανάρπαστες και δεν είναι υπερβολή να αναφερθεί ότι κάνανε ουρές για να την αποκτήσουν!). Σε αυτό το πρόσφορο, εμπορικό πεδίο πατάει και η νέα γενιά. Πρόκειται για την πιο «αριστοκρατική» τετράτροχη πρόταση, που το επιβλητικό της εκτόπισμα μήκους 5,5 μέτρων κρύβει στο εσωτερικό τα καλύτερα υλικά, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Ουσιαστικά, είναι ένα μοντέλο που μπορεί να απευθυνθεί στο πιο απαιτητικό κοινό και να εγγυηθεί μια πολυτελή διαμονή στο εσωτερικό του, πάντα σε θέση business class.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ