Η εποχή του κορωνοϊού έφερε τα πάνω κάτω στις συνήθειες των οδηγών, με την ψηφιακή τεχνολογία, τις online υπηρεσίες, τα διαδικτυακά ραντεβού για το σέρβις του αυτοκινήτου και την παράδοση- παραλαβή του οχήματος από το σπίτι – χωρίς ο πελάτης να χρειάζεται να βγει από την… πιλοτή του – να αποτελούν το νέο σκηνικό στην υποστήριξη των ιδιοκτητών ΙΧ. Μάλιστα, οι εταιρείες δείχνουν να είναι πιο προετοιμασμένες στο δεύτερο lockdown, προσφέροντας πληθώρα υπηρεσιών στον τομέα του After Sales. Και όπως φαίνεται, το νέο σκηνικό με σύμμαχο το Διαδίκτυο ήρθε για να μείνει, μιας και, όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι των συγκεκριμένων πρότζεκτ, συμβάλλει στην καλύτερη οργάνωση των σέρβις, με πολλαπλά οφέλη για τους ιδιοκτήτες των ΙΧ, όπως η εξοικονόμηση χρόνου, η παρακολούθηση των σέρβις, του κόστους κ.λπ. από τον… καναπέ του σπιτιού τους.
Mercedes-Benz. Σαφώς, η πιο δημοφιλής υπηρεσία είναι το online ραντεβού για το σέρβις, που λύνει τα χέρια των πελατών. Για παράδειγμα, η Mercedes-Benz παρέχει μέσω του site της τη δυνατότητα στον πελάτη να κλείσει μόνος του το επόμενο σέρβις του αυτοκινήτου του. Πρωτοπόρος στη συγκεκριμένη υπηρεσία είναι η Peugeot στην Ελλάδα, μέσω των επίσημων συνεργατών της. Ο κάτοχος ενός Peugeot μπορεί να κλείσει ένα online ραντεβού, να επιλέξει το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που επιθυμεί, την ώρα, να συμπληρώσει το είδος εργασιών κ.ά. Ακόμη πιο σημαντική είναι η υπηρεσία της ίδιας φίρμας, όπου μέσω του video check ο πελάτης λαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό, με λήψεις που υποδεικνύουν τις εργασίες που πρέπει να γίνουν και τα ανταλλακτικά που θα τοποθετηθούν. Επίσης, εφαρμόζεται η παραλαβή και η παράδοση του αυτοκινήτου στον χώρο του πελάτη.
Kosmocar. Διαδικτυακές είναι και οι υπηρεσίες που προσφέρει μέσω του δικτύου των εξουσιοδοτημένων συνεργατών της η Kosmocar για τα μοντέλα της Skoda, της VW και της Audi, όπου μπορεί να γίνει η παραλαβή του οχήματος από τον χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης. Για παράδειγμα, η υπηρεσία Pick-up & Delivery παρέχει την παραλαβή για το σέρβις και επιστροφή – παράδοση του οχήματος στον χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης, ενώ μέσω άλλων υπηρεσιών μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού ή να ενημερωθεί online για το κόστος κ.ά. Η Volvo προσφέρει το Volvo Valet, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να κλείσουν ένα ραντεβού για service, με παραλαβή και παράδοση του αυτοκινήτου στο σπίτι κ.ά.
Nissan. Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ κάνει πράξη το «πλέγμα» ασφαλείας για το σύνολο των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών της, σε όλη την Ελλάδα, δίνοντας προτεραιότητα στην ασφάλεια και την υγιεινή τόσο για το προσωπικό της, όσο και για όσους επισκέπτονται τις εκθέσεις της, με τη συνεχή ενημέρωση των εργαζομένων για τις διαδικασίες υγιεινής που πρέπει να ακολουθούν. Οι υπηρεσίες After Sales παραμένουν σε πλήρη λειτουργία και στη Citroen, με την Online Booking υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού στον επίσημο επισκευαστή Citroen μέσα από το smartphone, το tablet ή τον υπολογιστή.