To υγραέριο συνεχίζει να αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση με σημαντικό όφελος στην οικονομία καυσίμου, με αρκετές φίρμες να προσφέρουν μοντέλα, εναλλακτικά, και με σύστημα υγραεριοκίνησης. Οπως η Dacia, που προσφέρει, μεταξύ άλλων, το Duster 1.0 TCe – με κόστος 13.580 ευρώ – ενώ από 14.180 ευρώ υπάρχει στη λίστα των επιλογών και η έκδοση ECO-G με εναλλακτικό καύσιμο το υγραέριο. Σαφώς και η τιμή του δίνει ένα ισχυρό αβαντάζ στο Duster, που δύσκολα θα βρει ανταγωνιστή – και μάλιστα όταν μιλάμε για ένα μεσαίο SUV που έχει και το πλεονέκτημα της άνετης καμπίνας! Εστιάζοντας στην έκδοση με υγραέριο, το νέο μοντέλο φέρει κινητήρα 1 λίτρου, που στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 100 ίππους. Η ροπή του αρκετά ικανοποιητική, στα 160 Nm. Το νέο μοτέρ είναι προϊόν της συμμαχίας Renault – Nissan. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με δύο δεξαμενές καυσίμων. Μία για τη βενζίνη, χωρητικότητας 50 λίτρων και μία υγραερίου, χωρητικότητας 34 λίτρων LPG. Αυτό σε κατανάλωση σημαίνει 5,5 λτ./100 χλμ. βενζίνης και 6,8-6,9 λτ./100 χλμ. υγραερίου. Συνδυάζεται με κιβώτιο πέντε σχέσεων, με τις επιδόσεις του να είναι αυτό που αναζητά ο οικογενειάρχης που θα επιλέξει το συγκεκριμένο μοντέλο. Συγκεκριμένα, το Duster πραγματοποιεί τα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 170 χλμ./ώρα. Η έκδοση υγραερίου Duster ECO-G φέρει εργοστασιακή τοποθέτηση του κιτ LPG, την τοποθέτηση της φιάλης κάτω από το πορτμπαγκάζ και ένα ειδικό διακοπτάκι αριστερά στο ταμπλό που πληροφορεί για τα αποθέματα του υγραερίου. Με ένα φουλάρισμα και των δύο δεξαμενών (βενζίνης και υγραερίου) το νέο μοντέλο υπόσχεται αυτονομία περίπου 1.400 χλμ. Και αυτό το μοντέλο φέρει πενταετή εγγύηση της Renault.