Το πρόσωπο φεύγει, αλλά ο τίτλος του, έστω κι ανεπίσημα, μένει, μετά την αποχώρηση από το Μαξίμου του ειδικού συμβούλου του Πρωθυπουργού και άλλοτε επιτελικού στελέχους της Google, Στηβ Βρανάκη. Ο Βρανάκης είχε αναλάβει τη στρατηγική διαμόρφωσης της διεθνούς εικόνας της Ελλάδας – το γνωστό με όρους μάρκετινγκ ως «re-branding» της χώρας. Το τέλος της συνεργασίας, που διήρκεσε έναν χρόνο, ανακοινώθηκε από το πρωθυπουργικό γραφείο χθες και ο πρώην, πλέον, σύμβουλος αποχωρεί τόσο διακριτικά, όσο διακριτικά λειτούργησαν αυτός και η ομάδα του όλο το προηγούμενο διάστημα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ