Στο στιγμιότυπο που ανέβασε στο Ιnstagram η παρουσιάστρια οι μαθητές της κοιτούν με ηδυπαθές βλέμμα τον φακό πάνω στο καπό και την καρότσα ενός αγροτικού. Ενός αγροτικού το οποίο, όπως η ίδια είχε πληροφορήσει το κοινό του ριάλιτι μόδας, πατά με τα λάστιχά του σε έναν τόπο που «είναι προστατευόμενος από το NATURΑ». Τι σημασία έχει όμως αυτό μπροστά στην τέχνη του μόντελινγκ; Τα μοντέλα έπρεπε να φωτογραφιστούν ωσάν «μία άγρια και κυρίαρχη συμμορία της ερήμου» που «έχει επιβιώσει και αναζητά τις πρώτες ύλες και τα καύσιμά της, επάνω σε ένα fierce αυτοκίνητο». Οι τηλεθεατές, ωστόσο, μάλλον δεν αναγνώρισαν την καλλιτεχνική προσπάθεια των διαγωνιζομένων, ούτε τον επαγγελματισμό των κριτών. Αρχισαν να φωνάζουν στα σόσιαλ μίντια για τις αμμοθίνες του Σίμου στην Ελαφόνησο, ενώ η Greenpeace προσπαθεί από χθες να εξηγήσει πως τα μηχανοκίνητα απαγορεύονται σε οποιαδήποτε παραλία. Ο Φορέας Διαχείρισης Πάρνωνα, Μουστού, Μαινάλου και Μονεμβασίας – ο υπεύθυνος για την περιοχή – από την άλλη εξέφρασε την αντίθεσή του στην προβολή απαγορευμένων δραστηριοτήτων ως σύννομων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ