Με πιο «αδύνατο» πορτοφόλι θα πραγματοποιήσουν φέτος οι Ελληνες τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους, αφού σύμφωνα με έρευνες η πλειονότητα των καταναλωτών δεν θα διαθέσουν συνολικά για αγορές περισσότερα από 200 ευρώ, περισσότεροι από ένας στους δύο θα στραφούν σε εκπτωτικά προϊόντα, ενώ 42% αναμένεται να ξοδέψουν λιγότερα χρήματα σε σχέση με το 2019. Σύμφωνα με την έρευνα ADMINE Insights Lab, που έγινε κατά τη διάρκεια του 2ου πανελλαδικού lockdown (21-23 Νοεμβρίου), σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το 71% δήλωσε ότι φέτος δεν θα ξεπεράσει τα 200 ευρώ για τις γιορτινές αγορές, ανάμεσά τους τρόφιμα και δώρα. Αντίστοιχα για το 24% από το πορτοφόλι θα βγουν από 201 έως 400 ευρώ, για το 5% από 401 έως 600 ευρώ, ενώ μόλις το 1% θα ξοδέψει πάνω από 600 ευρώ. Το 38% των καταναλωτών που θα διαθέσει μικρότερο budget συγκριτικά με πέρυσι δηλώνει πως το μειωμένο εισόδημα είναι ο πρωτεύων λόγος. Ιδιαίτερη σημασία έχει και η επιλογή των καταστημάτων από τους καταναλωτές στις φετινές αγορές και εφόσον ανοίξει το λιανικό εμπόριο. Ετσι, το 61% θα επιλέξει τα φυσικά καταστήματα για την αγορά ειδών ένδυσης, το 77% για τρόφιμα και ποτά, αντίθετα 70% επιλέγει τις ηλεκτρονικές αγορές για να ψωνίσει παιχνίδια, το 74% για ηλεκτρονικά και το 56% για είδη διακόσμησης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ