Με γνώμονα ότι από το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ενωση θα εφαρμοστούν οι νέοι, αυστηρότεροι κανόνες εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), οι εταιρείες αυτοκινήτων έχουν δύο προκλήσεις: να πιάσουν γρήγορα τα όρια της ΕΕ και παράλληλα να ανεβάσουν τις πωλήσεις των ηλεκτρικών τους μοντέλων, μιας και σημερινός ρυθμός απέχει κατά πολύ από τον στόχο που περηφανεύονται και ανακοινώνουν η κάθε μια ξεχωριστά αυτοκινητοβιομηχανία ανά τακτά διαστήματα. Τις «χαμηλές» ταχύτητες στις πωλήσεις ηλεκτρικών επιβεβαιώνει και μια πρόσφατη έρευνα του ACEA (Ευρωπαϊκή Ενωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτου) οι οποίες δεν είναι και τόσο αισιόδοξες, προς το παρόν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ