H Renault ενστερνίζεται και επενδύει συνεχώς στην ηλεκτροκίνηση αλλά και στην ενδιάμεση τεχνολογία, την plug-in υβριδική, εφαρμόζοντάς τη σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της. Να σημειωθεί ότι η μείωση των εκπομπών CO2 στα μοντέλα της αποτελεί πρωταρχικό μέλημα για τη Renault εδώ και αρκετά χρόνια. Τελευταίο δείγμα γραφής από τη γαλλική φίρμα στην εφαρμογή της υβριδικής τεχνολογίας αποτελεί το νέο, υβριδικό Clio E-TECH, το οποίο θα κερδίσει τις εντυπώσεις τόσο με τη μειωμένη κατανάλωση όσο και με τις χαμηλές εκπομπές ρύπων σε συνδυασμό με τις επιδόσεις που ανάγουν το μικρό γαλλικό σε ένα αυτοκίνητο πολλαπλών χρήσεων. Ουσιαστικά, το σύστημα e-Tech είναι μια υβριδική τεχνολογία που προάγει τη χρήση του ηλεκτρικού κινητήρα σε σχέση με τον θερμικό. Ειδικότερα, η νέα, υβριδική εκδοχή, που ήδη προσφέρεται από την ελληνική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, πατάει στην τεχνολογία E-TECH Hybrid, η οποία συνδυάζεται από δύο ηλεκτροκινητήρες και έναν κινητήρα βενζίνης 1.6 λίτρων. Το νέο μοντέλο διαθέτει αυτόματο κιβώτιο, που συμπληρώνει την τεχνολογική του υπεροχή. Επίσης, το τεχνολογικό μενού E-TECH Plug-in Hybrid φέρει και μια μπαταρία με χωρητικότητα 1,2 kWh, ώστε να εξασφαλίζει μέγιστη χρήση της ηλεκτροκίνησης, σε καθημερινή βάση. Η υβριδική τεχνολογία της Renault επιτυγχάνει έως και 80% ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη και έως 40% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με έναν συμβατικό κινητήρα βενζίνης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ