Μια μικρή, χαριτωμένη κούκλα, από εκείνες με τα προσωπάκια που βγάζουν γέλιο (χωρίς να ανήκουν στην κατηγορία της Barbie) χρησιμοποιείται στην Ισπανία, με σκοπό να πείσει και τους πλέον δύσπιστους να προχωρήσουν στο εμβόλιο κατά του κορωνοϊού. Αυτά εδώ τα διαφορετικά Χριστούγεννα παρουσιάζονται σχεδόν καθημερινά πάρα πολλές εκπλήξεις. Τα πάντα έχουν αλλάξει. Τα παιχνίδια, τα δώρα, τα γλυκά, ο τρόπος μετακίνησης, κυρίως όμως ο τρόπος που σκεφτόμαστε πλέον. Τις προηγούμενες γιορτές σκεφτόμασταν όλοι με ποιο τρόπο θα «τσακίσουμε» και το τελευταίο ευρώ. Ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, καλλυντικά για γυναίκες και άντρες. Πράγματα τα οποία αρκετές φορές δεν χρειαζόμασταν καν, αφού δεν είχαμε προλάβει να χρησιμοποιήσουμε τα προηγούμενα. Μια τάση για υπερκαταναλωτισμό, μια τρέλα για «επίδειξη» στον διπλανό μας. Υπήρχαν άνθρωποι οι οποίοι επιδίδονταν σε τρελό shopping. Λες και δεν υπήρχε αύριο για κανέναν. Είναι ίσως οι ίδιοι οι οποίοι εν μέσω Covid-19, οδύρονται για το γεγονός ότι τα καταστήματα δεν άνοιξαν τις πύλες. Είναι οι ίδιοι οι οποίοι προσπάθησαν με μάλλον πονηρό τρόπο να παραστήσουν τους «εσωτερικούς πελάτες» σε μεγάλα ξενοδοχεία της Αθήνας, με σκοπό να απολαύσουν και πάλι ένα «χρυσοφόρο» ρεβεγιόν σε εντυπωσιακά στολισμένες αίθουσες. Η αλήθεια είναι ότι όσοι διέθεταν χρήματα μπορούσαν να ενοικιάσουν σουίτες ή δωμάτια σε γνωστές ξενοδοχειακές μονάδες για να πάρουν μία γεύση από «real glamour». Μήπως όμως τελικά παραμείνουν «κλειδωμένοι» στα δωμάτια του σπιτιού τους; Το υπουργείο Ανάπτυξης έβαλε όμως τέλος σε «κουτοπονηριές» και γεύματα με γαρίδες, αστακούς και γαλοπούλες…
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ