Σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες, e-shop και σε «αγορές εκτός» θα δοθεί φέτος η μάχη για τη διεκδίκηση του χριστουγεννιάτικου τζίρου, που αν και μειωμένος σε σχέση με πέρυσι εκτιμάται ότι θα φτάσει το 1,5 δισ. ευρώ για το λιανεμπόριο. Παρά το γεγονός ότι οι μεγάλες επιχειρήσεις φαίνεται να έχουν το προβάδισμα και να είναι πιο έτοιμες να υποδεχθούν ηλεκτρονικά τους πελάτες τους και οι μικροί του λιανεμπορίου, μετά την αρχική παγωμάρα που προκάλεσε η απόφαση της κυβέρνησης να μην ανοίξει τα καταστήματα στις γιορτές, φαίνεται να ενεργοποιούνται σιγά σιγά προσπαθώντας εφαρμόσουν τις εξ αποστάσεως πωλήσεις και παραδόσεις για να μετριάσουν τη χασούρα τους, που έτσι κι αλλιώς θεωρούν δεδομένη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ