Εκτός από τους αστικούς, υπάρχουν πλέον και οι διαδικτυακοί μύθοι. Ενας από αυτούς που κάθε χρόνο τέτοιες μέρες παίρνει τα πάνω του είναι και το Μινιόν. Το κατάστημα- ορόσημο που ξεκίνησε προπολεμικά από ένα περίπτερο στην Ομόνοια και, χάρη στο όραμα του Γιάννη Γεωργακά, εξελίχθηκε σε αυτό στο οποίο αναφέρονται ακόμη και όσοι δεν το έζησαν στα ντουζένια του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ