Η ενημερωτική καμπάνια που προγραμματίζεται έχει στόχο τη διαμόρφωση «θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19». Δεν είναι όμως της παρούσης, λένε όσοι γνωρίζουν τον κεντρικό κυβερνητικό σχεδιασμό. Στην πρώτη φάση εξάλλου δεν χρειάζεται να πεισθούν πολλές κατηγορίες του πληθυσμού, αφού η διαδικασία αφορά τους υγειονομικούς, εκείνους που εργάζονται ή μένουν σε δομές φιλοξενίας ηλικιωμένων και μετά τους άνω των 65 – οι οποίοι στις μέχρι τώρα δημοσκοπήσεις εμφανίζονται σε μεγάλο ποσοστό θετικοί στο εμβόλιο. Γι’ αυτό η κυβέρνηση εναποθέτει όλες τις επικοινωνιακές της προσδοκίες τώρα στην τηλεοπτική εμφάνιση της προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, Μαρίας Θεοδωρίδου, και του γ.γ. Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του υπουργείου Υγείας, Μάριου Θεμιστοκλέους κάθε Δευτέρα. Επισήμως η ενημέρωση αποσκοπεί στο να πείσει όσο το δυνατόν περισσότερους να εμβολιαστούν παρέχοντάς τους όλες τις αναγκαίες πληροφορίες, επιστημονικές και διαδικαστικές. Ανεπισήμως στοχεύει στην επανάληψη ενός επιτυχημένου μοντέλου του πρώτου κύματος της πανδημίας, της απήχησης δηλαδή που είχε στην κοινή γνώμη το δίδυμο Τσιόδρα – Χαρδαλιά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ