Το γράφει στην ούγια; Γενιές και γενιές Ελλήνων και Ελληνίδων μεγάλωσαν έχοντας στραμμένη με θρησκευτική ευλάβεια την προσοχή τους στη μυστηριώδη, κατά τα άλλα, έννοια της ούγιας όταν επρόκειτο για αγορές υφασμάτων ποιότητας. Εκείνη η έννοια διαφύλασσε από την ψευτιά, την παραπλάνηση και την απάτη – ήταν εν ολίγοις το σύνορο ανάμεσα στο αυθεντικό, το γνήσιο, το αληθινό και το κίβδηλο. Μετά, ήρθε η εποχή όπου το φο μπιζού βρήκε χώρο να σταθεί και να αποκτήσει νόμιμη έκφραση – «δεν ήταν αλλά φαινόταν σαν να ήταν»… Ενα κόσμημα, για παράδειγμα, που δεν είναι κατασκευασμένο από πολύτιμους ή ημιπολύτιμους λίθους ή από ευγενή μέταλλα, αλλά μοιάζει σαν να ανήκει στην ευρύχωρη κατηγορία του φο μπιζού, η ελληνική εκδοχή του οποίου κατάφερε να συμπεριλάβει σε αυτήν ακόμη και οικονομικά στοιχεία μιας εισηγμένης εταιρείας μετά των θυγατρικών της στην Απω Ανατολή. Φο μπιζού και φο στοιχεία, από τον αριθμό και την ταυτότητα των σημείων πώλησης μέχρι τις πωλήσεις και τους τζίρους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ