Από τους πιο παραγωγικούς και καταξιωμένους έλληνες καλλιτέχνες, ο Ηλίας Παπαηλιάκης άπλωσε τα τριάντα χρόνια δουλειάς του σε πίνακες, σχέδια και γλυπτά. Στην ατομική έκθεσή του στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων που παρουσιάστηκε πρόσφατα με τίτλο «Τα θεωρητικά αντικείμενα 2017-2020» έδειξε το συμπύκνωμα της πορείας του μέσα στην τέχνη: το ελάχιστο και το όλον με γραμμές και χρώμα. Ομως μέσα από την οθόνη του zoom περιβάλλοντος, έχοντας συντροφιά τον κοιμισμένο Ηφαιστο, τον μικρό γάτο που βολεύεται στα πόδια του, δείχνει να έχει διάθεση για παιχνίδια παρά για βαθυστόχαστες αναλύσεις.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ