Η τεχνητά προκαλούμενη φαντασίωση αποτελεί ουσιαστικά τον πυροκροτητή της κατανάλωσης. Είναι ένα από τα μυστικά της διαφήμισης το οποίο έχουν μάθει πολύ καλά οι ατζέντηδες προκειμένου να προωθήσουν τους ποδοσφαιριστές τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ