Στις αρχές των 90s ένα παγκόσμιο franchise του fast-food έγραφε ιστορία με μια σειρά από τηλεοπτικές διαφημίσεις που προέβαλε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Από τη μια ο Μάικλ Τζόρνταν, από την άλλη ο Λάρι Μπερντ και στη μέση ένα burger ως «τρόπαιο» για εκείνον που δεν θα αστοχήσει με την πορτοκαλί μπάλα σε ένα σωρό απίθανες απόπειρες προς το καλάθι: «Nothing but bet» έλεγαν οι δύο τους. Οντως άκουγες μόνο το… διχτάκι. Η πρεμιέρα έγινε στον τηλεοπτικό χρόνο του Super Bowl του ’93 – στον ακριβότερο διαφημιστικό χρόνο της αμερικανικής τηλεόρασης – και είχε τόση απήχηση που εξελίσσονταν για χρόνια. Σύντομα μάλιστα οι σεναριογράφοι πρόσθεσαν στην παρέα και έναν ακόμη σούπερ σταρ του ΝΒΑ, τον Τσαρλς Μπάρκλεϊ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ