Μόλις το 2% των επιχειρήσεων ήταν προετοιμασμένες για τις επιπτώσεις της πανδημίας στις εφοδιαστικές αλυσίδες· αυτό δείχνει μελέτη της ΕΥ  σύμφωνα με την οποία οι έξι στις δέκα επιχειρήσεις αντιμετώπισαν δυσκολίες  στις λειτουργίες εφοδιαστικής αλυσίδας. Ωστόσο, όπως προβλέπει η μελέτη, η ορατότητα και η ανθεκτικότητα είναι οι κυρίαρχες προτεραιότητες τους επόμενους 12-36 μήνες με το 64% των συμμετεχόντων να αναμένουν επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού και 52% εδραίωση της αυτονομίας των εφοδιαστικών αλυσίδων μέχρι το 2025. H μελέτη της ΕΥ δείχνει ότι η πανδημία έπληξε τρεις στις τέσσερις εφοδιαστικές αλυσίδες (72%), με μόλις 11% των επιχειρήσεων να δηλώνουν ότι παρατήρησαν θετικά αποτελέσματα. Η έρευνα κατέγραψε τις απόψεις 200 ανώτατων στελεχών από επιχειρήσεις με έσοδα άνω του 1 δισ. δολαρίων στους κλάδους των καταναλωτικών προϊόντων, της λιανικής, των βιοεπιστημών, των βιομηχανικών προϊόντων, της αυτοκινητοβιομηχανίας και της προηγμένης τεχνολογίας στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Οπως προκύπτει, οι κλάδοι που επλήγησαν περισσότερο ήταν αυτοί της λιανικής (74%), των βιομηχανικών προϊόντων (82%), αλλά και της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπου και οι 23 εταιρείες του κλάδου που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι η εφοδιαστική τους αλυσίδα επηρεάστηκε αρνητικά. Μεταξύ των αρνητικών επιπτώσεων περιλαμβάνονται η μείωση της παραγωγικότητας (69%), η αδυναμία επίτευξης αναπτυξιακών στόχων (64%) και η μείωση των εσόδων (61%).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ