Τα ηλεκτρικά έχουν μέλλον, οι οδηγοί που τα αγοράζουν ρίχνουν μαύρη πέτρα στα οχήματα βενζίνης και ντίζελ – δηλώνοντας ότι δεν πρόκειται ποτέ να αγοράσουν ξανά ένα ΙΧ με κινητήρα εσωτερικής καύσης – ενώ οι εταιρείες ετοιμάζουν νέα μοντέλα, τόσο με αμιγώς ηλεκτρικό μοτέρ, όσο και αυτοκίνητα με τη γνώριμη plug-in υβριδική τεχνολογία που η κίνησή τους βασίζεται σε κινητήρες βενζίνης και επικουρικά και σε μοτέρ ηλεκτρισμού. Σήμερα, η Ευρώπη δείχνει, παρά την πανδημία, να εμπιστεύεται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπου σε πολλές χώρες – όπως η Νορβηγία κ.ά. – έχουν τεράστια ανάπτυξη στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων. Μόνο το πρώτο 11μηνο του 2020, οι πωλήσεις στη Γηραιά Ηπειρο διπλασιάστηκαν σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, αγγίζοντας σε απόλυτο αριθμό τις 1.085.000 μονάδες. Εξίσου «καρποφόρος» και ο Νοέμβριος 2020, όπου συνολικά ταξινομήθηκαν 166.255 plug-in μοντέλα και από αυτά τα 83.512 ήταν αμιγώς ηλεκτρικά (BEV) και τα υπόλοιπα 82.743 επαναφορτιζόμενα υβριδικά (PHEV).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ