Φρένο στην αγορά ασφαλιστικών προϊόντων και γενικότερα ασφαλειών φαίνεται να έβαλε η πανδημία. Η αβεβαιότητα αλλά και τα μειωμένα εισοδήματα, στο συντριπτικό κομμάτι των Ελλήνων, αναγκάζει τους καταναλωτές να μην προχωρούν στη σύναψη νέων ασφαλιστικών συμβολαίων, να κάνουν οικονομικότερες επιλογές ή ακόμα και να διακόπτουν παλαιά συμβόλαια, κάτι το οποίο δεν έκαναν πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας. Τον περιορισμό αυτόν δείχνουν στοιχεία έρευνας της Pulse RC και για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, σύμφωνα με την οποία μόλις το 6% των καταναλωτών αύξησε τα χρήματα που διαθέτει για «ασφάλειες και ασφαλιστικά προγράμματα», το 45% απάντησε ότι περιόρισε σημαντικά τις δαπάνες για την αγορά των συγκεκριμένων υπηρεσιών, ενώ μόνο οι τρεις στους δέκα (34%) διατήρησαν σταθερή τη συγκεκριμένη δαπάνη στο εξοδολόγιό τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι από εκείνους που δήλωσαν ότι περιόρισαν ή έπαυσαν τις δαπάνες γενικά για ασφάλειες και αγορά ασφαλιστικών προϊόντων το 61% δηλώνει ότι βρίσκεται σε εξαιρετικά δυσχερή οικονομική κατάσταση. Επίσης οι γυναίκες σε ποσοστό 55% έβαλαν μαχαίρι στην αγορά ασφαλιστικών υπηρεσιών, ενώ το ποσοστό για τους άνδρες είναι στο 45%.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ