«Jab and go» («εμβολιάσου και έφυγες»): η υπόσχεση που δίνει η Ryanair σε μια καμπάνια της στη Βρετανία ακούγεται κάπως πρόωρη, σε σημείο που μπήκε στο στόχαστρο έρευνας από τον βρετανικό «χωροφύλακα» της διαφήμισης. Δείχνει όμως πόσο αδημονεί η τουριστική βιομηχανία να καταστούν ξανά τα ταξίδια προσβάσιμα χάρη στο εμβόλιο, ακόμα και πριν τελειώσει η πανδημία. Η ιδέα ενός «διαβατηρίου εμβολιασμού», που θα δίνει στον κάτοχό του δικαίωμα ελεύθερης μετακίνησης, είχε ήδη κερδίσει έδαφος μεταξύ των διεθνών τουριστικών παραγόντων, και δη των αεροπορικών εταιρειών. Η επιστολή του Κυριάκου Μητσοτάκη προς την πρόεδρο της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, και τους ευρωπαίους ομολόγους του, με την πρόταση δημιουργίας ενός «πρότυπου ψηφιακού πιστοποιητικού εμβολιασμού», ενίσχυσε μια συζήτηση με έντονα επιχειρήματα ένθεν κακείθεν μεταφέροντάς τη σε θεσμικό επίπεδο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ