Τρέχουν για να καλύψουν τις απώλειες των περίπου 2,5 δισ. ευρώ από τη χριστουγεννιάτικη αγορά οι λιανέμποροι, με τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων να κυλούν με αυξημένη την προσέλευση των καταναλωτών και σημαντική ενίσχυση στις πωλήσεις, κυρίως των επιχειρήσεων ένδυσης και υπόδησης. Το επόμενο διάστημα έως την 1η Φεβρουαρίου θα σημάνει πολλά για το λιανεμπόριο, αφού με βάση τις συνθήκες που θα επικρατήσουν και στο υγειονομικό επίπεδο θα ληφθούν οι αποφάσεις για το περαιτέρω άνοιγμα της αγοράς, περιλαμβανομένης και της εστίασης σε ό,τι αφορά τους εξωτερικούς χώρους των καταστημάτων. Πάντως σύμφωνα με τους εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου η πιστή εφαρμογή των μέτρων προστασίας από τους ίδιους και τους καταναλωτές δεν θα επιτρέψει σε οπισθοχώρηση και νέο λουκέτο και ελπίζουν ότι οι φετινές χειμερινές εκπτώσεις που διαρκούν έως τις 27 Φεβρουαρίου μπορούν να δώσουν το φιλί της ζωής που χρειάζονται για να συνεχίσουν να υπάρχουν και όταν η πανδημία θα έχει εκλείψει.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ