Τη λογική καθημερινών συναλλαγών άλλαξε για πολλούς Ελληνες η πανδημία, αυξάνοντας το ποσοστό εκείνων που ενώ επέλεγαν, προ κορωνoϊού, να κάνουν τις συναλλαγές τους με φυσική παρουσία σε καταστήματα, τράπεζες, Εφορίες, Ταμεία και άλλες υπηρεσίες, σήμερα επιλέγουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές ακόμα και για την εξυπηρέτησή τους με το Δημόσιο. Ετσι δεν είναι μόνο το e-shop που «ενίσχυσε» η πανδημία. Είναι ενδεικτικό είναι ότι, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, έως και τον περασμένο Μάρτιο το ποσοστό των Ελλήνων που πραγματοποιούσε τις τραπεζικές συναλλαγές του μέσω Διαδικτύου έφτασε το 46,8% παρουσιάζοντας αυξητική τάση από 37,8% που ήταν το 2018. Παράλληλα το 52,9% των Ελλήνων πραγματοποιούσε πλέον ηλεκτρονικά και συναλλαγές με δημόσιες υπηρεσίες, Εφορία, Ταμεία κ.λπ., όταν το αντίστοιχο ποσοστό το 2010 ήταν στο 15,8%. Η αλλαγή του τρόπου ζωής στην εποχή της πανδημίας οδήγησε τους οκτώ στους δέκα καταναλωτές να έχουν αποκτήσει πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Από αυτούς τους καταναλωτές σχεδόν ο ένας στους δύο (47,8%) πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές όταν το 2010 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 18,4%.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ