Οι επιτόπιες υπουργικές αυτοψίες – με τηλεοπτικές κάμερες ή φωτογραφικούς φακούς σε απόσταση καλού πλάνου – δεν φεύγουν ποτέ από τη μόδα του πολιτικού μάρκετινγκ. Ωστόσο, κατά καιρούς οι επαγγελματίες της πολιτικής που έχουν επιφορτιστεί με τη διακυβέρνηση υιοθετούν κι άλλες μεθόδους ανάδειξης της επαφής τους με τους ψηφοφόρους. Οπως συνέβη αυτήν την εβδομάδα όταν δύο σχεδόν παρόμοιες ειδήσεις για υπουργούς που σήκωσαν το τηλέφωνο να μιλήσουν με πολίτες φιγουράρισαν στα πιο διαβασμένα του ηλεκτρονικού Τύπου. Ο Χρήστος Σταϊκούρας και η Νίκη Κεραμέως εφάρμοσαν μια συνταγή που είχε ήδη καθιερώσει ο Πρωθυπουργός. Μια συνταγή που θέλει, βέβαια, προσοχή στην εκτέλεσή της προκειμένου να μην ακούγεται περισσότερο ο επικοινωνιακός σκοπός της από το μήνυμα που επιδιώκει ο εκάστοτε πολιτικός να σερβίρει στο ακροατήριο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ