Παραφράζοντας τον τίτλο του έργου του Αλέξη Δημαρά θα επιχειρήσουμε να δείξουμε ότι οι πολιτικές του υπουργείου Παιδείας δεν εντάσσονται σε ένα αξιόπιστο σχέδιο αλλαγών στην εκπαίδευση και δεν συνιστούν αυτό που θα ονόμαζε κάποιος «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ