Ενα έργο, όπως ο «Γυάλινος Κόσμος» του Τενεσί Ουίλιαμς, δεν χρειάζεται δικαιολογίες για να ανέβει στη σκηνή. Αποτελεί μια ανεξάντλητη πηγή προσωπικών αναφορών και μια δομική αναφορά στην έννοια της οικογένειας. Τρία πρόσωπα, η μάνα, ο γιος και η κόρη, ένα τέταρτο, ο φίλος-επισκέπτης, κι ένας μεγάλος απών, ο πατέρας, συνθέτουν το υλικό της θεατρικής δράσης.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ