Σύμφωνοι. Ωστόσο, οι περισσότεροι επιστήμονες επαναλαμβάνουν μονότονα ότι – για να το πούμε με τα λόγια ενός συναδέλφου της – είναι γενικά καλό να αποφεύγονται οι συγκεντρώσεις εν μέσω πανδημίας. Κι όχι μόνο. Από το πρώτο κύμα προτείνουν περιορισμούς οι οποίοι από τη φύση τους επηρεάζουν θεμελιώδη κεκτημένα του πολιτεύματος. Για την προστασία της δημόσιας υγείας, π.χ., ο κάθε πολίτης ξεχωριστά έχει αποδεχθεί μια μοναδική σε καιρό ειρήνης και ομαλότητας περιστολή των δημοκρατικών του ελευθεριών – ισχύει νυχτερινή απαγόρευση κυκλοφορίας κι οφείλουν όλοι να ενημερώνουν με sms το κράτος για οποιαδήποτε μετακίνησή τους. Επομένως, για ποιον ακριβώς λόγο τα δικαιώματα όσων επιθυμούν να διαδηλώσουν είναι κρισιμότερα από των υπολοίπων; Αν οι γιατροί προσαρμόζουν τις προτάσεις τους για την αντιμετώπιση του ιού στα πολιτικά τους πιστεύω, δεν υπονομεύουν έτσι μόνο την αντικειμενικότητα της επιστήμης – κι άρα τη δυνατότητά τους να πείθουν την κοινή γνώμη για την αναγκαιότητα των μέτρων που εισηγούνται ή εγκρίνουν. Ενδέχεται να καταλήξουν να κλονίσουν και την πίστη της τελευταίας στην ποιότητα των θεσμών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ