ΤΑΙΝΙΑ

Truman Capote

ΕΡΤ2 22.00

Οσκαρ α’ ρόλου για τον Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν για τον ρόλο του Τρούμαν Καπότε, του αμερικανού συγγραφέα/δημοσιογράφου ο οποίος στις αρχές της δεκαετίας του 1960 αποφάσισε να ξεκινήσει μια έρευνα γύρω από την περίπτωση δύο καταδικασμένων σε θάνατο, του Πέρι Σμιθ και του Ντικ Χίκοκ, οι οποίοι χωρίς λόγο δολοφόνησαν εν ψυχρώ μια οικογένεια στο σπίτι της. Μέσα από τις πολύχρονες συνεντεύξεις των δύο δολοφόνων οι έρευνες του συγγραφέα είχαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία του βιβλίου «Εν ψυχρώ» («In cold blood»), όπου ο συνδυασμός μυθοπλασίας και γεγονότων το μετέτρεψαν σε σταθμό στην ιστορία της σύγχρονης αμερικανικής λογοτεχνίας. Ατμοσφαρική και συγχρόνως πολύ σκληρή ταινία, προτάθηκε για αρκετά Οσκαρ, ανάμεσα στα οποία και το Οσκαρ καλύτερης ταινίας όπως και καλύτερης σκηνοθεσίας για τον Μπένετ Μίλερ. Παραγωγή: ΗΠΑ, 2005 (114′) ***

ΣΕΙΡΕΣ

Χαιρέτα μου τον Πλάτανο

ΕΡΤ1 20.00

Ο Παναγής και η Κατερίνα παίρνουν χαμπάρι τους γονείς τους, οι οποίοι προσπαθούν να τους τρομάξουν με γάμους και συμπεθεριλίκια, αλλά αποφασίζουν να τους αφήσουν να δουν μέχρι πού θα το πάνε. Παράλληλα, ο Γιάγκος προσπαθεί να βρει δικαιολογίες στους υποψιασμένους Χαραλάμπη και Κανέλλο, που τον έπιασαν στα πράσα στον τόπο του ατυχήματος, ενώ ο Θοδωρής μελαγχολεί και κάνει προσπάθεια να κρύψει τον έρωτά του για τη Χρύσα. Ο Ηλίας υποφέρει γιατί πρέπει να κεράσει το γεύμα της συμφιλίωσης Βαρβάρας, Σίμου και Τούλας.

Εξαψη

Mega 21.00

Θέλοντας να καταστρέψει κάθε δεσμό με τον Γιάννο, η Κλαίρη καταστρέφει τον κήπο και καταφεύγει στο μοναστήρι για να βρει γαλήνη. Εκεί συναντά ένα κοριτσάκι, την Αγάπη, που θέλει να την υιοθετήσει.

Η Εβίτα ανακαλύπτει τα ψέματα του Αλέξανδρου και έρχεται πιο κοντά με τον Κωστή για να τη βοηθήσει να βρει απαντήσεις. Ο Αλέξανδρος, μην αντέχοντας μακριά από την Κλαίρη, τη συναντά στο μοναστήρι, αλλά αυτή τους η συνάντηση αποβαίνει μοιραία.

ΕΚΠΟΜΠΗ

Mega stories

Mega 00.10

Η Δώρα Αναγνωστοπούλου παρουσιάζει ιστορίες ελληνικών πανεπιστημίων. Ακούγονται οι απόψεις πρυτάνεων, καθηγητών και φοιτητών. Ποια είναι τα καλώς και τα κακώς κείμενα εντός των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων; Πώς τελικά αντιλαμβάνονται το ελληνικό πανεπιστήμιο πολιτεία, καθηγητές και φοιτητές; Ως άσυλο ελευθερίας και φορέα γνώσης ή ως εστία ανομίας και παραβατικότητας; Και ποια είναι η λύση που προτείνουν;