Mπορεί η ηλεκτροκίνηση να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στα πλάνα των αυτοκινητοβιομηχανιών, όμως τα μοντέλα βενζίνης και τα ντίζελ αποτελούν – και θα συνεχίσουν – να είναι το ζεστό ψωμί για τις εταιρείες, που τα εξελίσσουν και τα συνδυάζουν και με τις υβριδικές τεχνολογίες τους. Σήμερα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου τα προσιτά ντίζελ μοντέλα μπορεί να είναι μετρημένα στα δάχτυλα, όμως αποτελούν μια πρώτης τάξεως επιλογή, με βασικό πλεονέκτημα τις δελεαστικές τιμές αλλά και την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Υπόσχονται κατανάλωση καυσίμου από 4-5 λίτρα/100 χλμ., χαμηλά ή και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και δυναμικές επιδόσεις με σύμμαχο τα μεγάλα αποθέματα ροπής.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ