Με την εστίαση να βρίσκεται σε «κωματώδη» κατάσταση λόγω Covid-19, οι έλληνες οινοποιοί στρέφονται στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες σε μια προσπάθεια να διαθέσουν την παραγωγή τους. Πρόκειται για μια τάση, η οποία κερδίζει έδαφος τους τελευταίους μήνες εξαιτίας των παρατεταμένων lockdown σε διάφορες αγορές του εξωτερικού με αποτέλεσμα να παραμένουν κλειστά τα καταστήματα εστίασης, το βασικό κανάλι διάθεσης του ελληνικού κρασιού στο εξωτερικό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ