Μία από τις παρενέργειες του τρόπου που προκρίθηκε η θέσπιση αυτού που συνηθίσαμε να ονομάζουμε «πανεπιστημιακή αστυνομία», θέσπιση που προωθείται παρά τις αντιρρήσεις αυτών που κατεξοχήν θα έπρεπε να είχαν γνώμη, δηλαδή της πανεπιστημιακής κοινότητας, είναι ότι έχει υποχωρήσει η συζήτηση για τον ουσιώδη ρόλο των δημόσιων ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, που είναι η παροχή εκπαίδευσης και έρευνας. Είναι ως εάν όλο το πρόβλημα των ΑΕΙ να είναι η εξασφάλιση με αστυνομικούς (άρα και κατασταλτικούς) όρους της εύρυθμης λειτουργίας τους, χωρίς να συζητάμε ποιο πρέπει να είναι το περιεχόμενο αυτής.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ