Μετά την οικονομία, η παιδεία αποδείχθηκε ο μεγάλος «ασθενής» που υπέφερε (και υποφέρει) βαριά από τις συνεχόμενες ανατροπές που έφερε σε ολόκληρο τον πλανήτη η επιδημία του κορωνοϊού. Σε μια συζήτηση που είχαμε πρόσφατα με τον καθηγητή Γλωσσολογίας, πρώην πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην υπουργό Παιδείας Γιώργο Μπαμπινιώτη αναζητήσαμε την κατάλληλη λέξη για να δώσουμε το γλωσσικό «στίγμα» της χρονιάς που πέρασε πλήττοντας τα εκπαιδευτικά συστήματα ακόμη και των πιο ανεπτυγμένων χωρών. Ήταν σωστές οι πολιτικές που ακολουθήσαμε; Ήταν σωστές των άλλων; Και πού έχει φτάσει το «ακορντεόν» τού άνοιξε – κλείσε τούς εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ