Αν η συμπόνια και η ενσυναίσθηση είναι από τα κύρια χαρακτηριστικά στο έργο του Ρέμπραντ, για ποιον λόγο το έργο του μεγάλου ολλανδού δασκάλου συμπεριλήφθηκε στη νέα έκθεση του Ρέικσμουζεουμ που συνδέει την τέχνη και το δουλεμπόριο; Το ερώτημα θέτει ο κριτικός τέχνης της εφημερίδας «Guardian» Τζόναθαν Τζόουνς.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ