Αν κάτι εξοργίζει τους περισσότερους Ελληνες όταν συμβαίνει μια φυσική καταστροφή και απαιτούνται ενέργειες για την αποκατάσταση των ζημιών είναι η έλλειψη πληροφόρησης. Ειδικά για υπηρεσίες που πληρώνουν είτε απευθείας είτε μέσω των φόρων τους. Σαν οι διοικήσεις των συγκεκριμένων υπηρεσιών του κράτους να μην τους βλέπουν σαν πελάτες. Σαν να μη νιώθουν ότι δουλεύουν για αυτούς. Παντελής έλλειψη πελατοκεντρικής προσέγγισης. Στα όρια της αδιαφορίας. Ξοδεύουν τεράστια ποσά για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και μόλις τα πουλήσουν ξεχνούν τους αγοραστές. Καμία «after sales» (μετά την πώληση) υπηρεσία. Τους θεωρούν – μας θεωρούν – δεδομένους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ