Κατά μία έννοια, είναι όλα εδώ: η φωνή με καταγωγή στο τραύμα, η λαϊκότητα ως βασίλειο και φυλακή, η μουσική άνοιξη του 1960, τα τραγούδια – υπογραφές, η «Ζωή μου όλη» – το «καλύτερο κοστούμι» του, όπως έλεγε. Αλλά και η μανία καταδίωξης για το λαϊκό τραγούδι, η καχυποψία για τους συνομιλητές του, η απέχθεια για το κέρδος της νύχτας, η καταφυγή σε έναν κήπο του Αγίου Κωνσταντίνου σαν να ήταν ο επίγειος παράδεισος. Αν ο αναγνώστης αναζητάει έναν ολοκαίνουργιο Καζαντζίδη στα 192 αυτοβιογραφικά διηγήματα και τις 14 μαρτυρίες καλλιτεχνών που περιέχει η συλλογή του Θανάση Λάλα (εκδ. Αρμός) ίσως και να απογοητευτεί. Αν πάλι αναζητάει τη «φωνή του όλη» να διηγείται σε πρώτο πρόσωπο τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένος ο μύθος του, η νέα έκδοση προσφέρεται σαν την καλύτερη ανακεφαλαίωση το 2021 – 90 χρόνια από τη γέννησή του (29 Αυγούστου) και 20 από τον θάνατό του (14 Σεπτεμβρίου). Τα «Πρόσωπα» επιλέγουν χαρακτηριστικά αποσπάσματα από τη συλλογή, που συμπληρώνεται με 61 φωτογραφίες.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ