Κατά μία έννοια, είναι όλα εδώ: η φωνή με καταγωγή στο τραύμα, η λαϊκότητα ως βασίλειο και φυλακή, η μουσική άνοιξη του 1960, τα τραγούδια – υπογραφές, η «Ζωή μου όλη» – το «καλύτερο κοστούμι» του, όπως έλεγε. Αλλά και η μανία καταδίωξης για το λαϊκό τραγούδι, η καχυποψία για τους συνομιλητές του, η απέχθεια για το κέρδος της νύχτας, η καταφυγή σε έναν κήπο του Αγίου Κωνσταντίνου σαν να ήταν ο επίγειος παράδεισος. Αν ο αναγνώστης αναζητάει έναν ολοκαίνουργιο Καζαντζίδη στα 192 αυτοβιογραφικά διηγήματα και τις 14 μαρτυρίες καλλιτεχνών που περιέχει η συλλογή του Θανάση Λάλα (εκδ. Αρμός) ίσως και να απογοητευτεί. Αν πάλι αναζητάει τη «φωνή του όλη» να διηγείται σε πρώτο πρόσωπο τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένος ο μύθος του, η νέα έκδοση προσφέρεται σαν την καλύτερη ανακεφαλαίωση το 2021 – 90 χρόνια από τη γέννησή του (29 Αυγούστου) και 20 από τον θάνατό του (14 Σεπτεμβρίου). Τα «Πρόσωπα» επιλέγουν χαρακτηριστικά αποσπάσματα από τη συλλογή, που συμπληρώνεται με 61 φωτογραφίες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ