Λιγότερο από μήνα αφότου η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Αεροπορικής Ασφάλειας (EASA) έδωσε επισήμως το πράσινο φως ώστε να πετάξει και πάλι στον ευρωπαϊκό ουρανό το Boeing 737 MAX, που είχε «ακινητοποιηθεί» από τον Μάρτιο του 2019 εξαιτίας δύο πολύνεκρων δυστυχημάτων, καθηλώθηκαν στο έδαφος όλα τα αεροσκάφη τύπου 777 της Boeing που είναι εξοπλισμένα με κινητήρες Pratt & Whitney 4000-112, με σύσταση της ίδιας της κατασκευάστριας εταιρείας. Γιατί το Σάββατο, ένα Boeing 777-220 της United Airlines που είχε απογειωθεί από το Ντένβερ με προορισμό τη Χονολουλού αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει προσγείωση λόγω βλάβης στον κινητήρα που τον έκανε να πάρει φωτιά. Και στον ίδιο τύπο αεροσκάφους, με τον ίδιο τύπο κινητήρα, έχουν σημειωθεί δύο ακόμα παρόμοιες βλάβες τα τελευταία χρόνια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ