Παλαιότερα στην Ελλάδα όταν το επίπεδο της πολιτικής αντιπαράθεσης έπεφτε στα… πατώματα, έβρισκαν μια κίτρινη φυλλάδα και δημοσίευε το ψεύτικο υλικό, που δυσφήμιζε τον πολιτικό τους αντίπαλο. Τα όρια ήταν σαφή. Το μέσο που το δημοσίευε συνήθως χαμηλής αξιοπιστίας. Ως εκ τούτου ο πολίτης ήταν σχετικώς προϊδεασμένος. Η «δουλειά» γίνονταν κυρίως για το πολιτικό κουτσομπολιό. Ο πολιτικός «βόθρος» στη σύγχρονη εποχή έχει περάσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επαγγελματίες διακινούν τις βρωμιές τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ανώνυμα και μαζικά. Χωρίς καμία προειδοποίηση προς τους χρήστες, αλλά και χωρίς καμία προστασία. Δεν χρειάζεται μάλιστα ο πολίτης ούτε καν να βγει από το σπίτι του. Τον βρίσκουν στην οθόνη του, βομβαρδίζοντάς τον με πληροφορίες που ο χρήστης δεν μπορεί να ελέγξει και φαίνονται καθ’ όλα αληθινές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ