Εξαιρετικά συρρικνωμένες ήταν οι πωλήσεις των εμπορικών επιχειρήσεων στο διάστημα των χειμερινών εκπτώσεων με τους 2 στους 3 (66%) εμπόρους να λένε ότι οι πωλήσεις τους ήταν χειρότερες σε σχέση με τις προσδοκίες τους. Αυτό προκύπτει από έρευνα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ σε 460 επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου για τη φετινή εκπτωτική περίοδο. Μάλιστα, σχεδόν 9 στις 10 επιχειρήσεις (89,4%) χαρακτήρισαν τους καταναλωτές πιο συγκρατημένους στις αγορές τους λόγω πανδημίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ