Στην αρχή της θεατρικής σεζόν 2019 – 2020, οι εισπράξεις των θεάτρων έδειχναν μεγάλη κάμψη. Θυμάμαι τις συζητήσεις που προσπαθούσαν να εξηγήσουν αυτήν την πτώση. Δύο ήταν οι επικρατέστεροι λόγοι. Οτι το καλοκαίρι κρατούσε πολύ και ο θεατής δεν είχε όρεξη, με 22 βαθμούς Νοέμβριο μήνα, να κλειστεί σε μία θεατρική αίθουσα. Ο άλλος, η θριαμβευτική επιστροφή της μυθοπλασίας στην τηλεόραση (αν και αναφέρονταν μόνο στις «Αγριες Μέλισσες») που υποτίθεται κρατούσε τον κόσμο στο σπίτι του. Πόσο αφελείς και παιδαριώδεις φαίνονται σήμερα αυτές οι εξηγήσεις.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ