Εχει μια αξιοπρέπεια το ντοκιμαντέρ του Βέρνερ Χέρτσογκ «Στα βήματα του Μπρους Τσάτουιν» (2019), το οποίο προβάλλεται στο online Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Και μια ηθική ματιά απέναντι στην τέχνη και τους δημιουργούς της, όπως όλα τα σημαντικά έργα. Σε οκτώ κεφάλαια ο γερμανός σκηνοθέτης καταγράφει τα «τοπία της ψυχής» του φίλου του (το Μοναστήρι Λαντόν της Ουαλίας, πάνω απ’ όλα, στο οποίο επέστρεφε πάντοτε ως ανέστιος νομάς), τα μονοπάτια τραγουδιών που αφήνουν οι ιστορίες των Αβορίγινων στην έρημο, τα τοτεμικά στοιχεία που ανακάλυπτε στις περιηγήσεις του, τις τελετουργικές αναπαραστάσεις του θανάτου, τις τελευταίες εικόνες που είδε πριν πέσει σε κώμα λόγω AIDS (ήταν από το φιλμ του Χέρτσογκ «Woodaabe – herdsmen of sun», όπου μια φυλή ανδρών της Σαχάρας οργανώνει ετήσια καλλιστεία με κριτική επιτροπή γυναικών).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ