To Hyundai IONIQ 5 παρουσιάστηκε και όπως φαίνεται το ενδιαφέρον για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της κορεάτικης φίρμας είναι τόσο μεγάλο που… μπλόκαρε τις παραγγελίες. Από την πρώτη ημέρα που το IONIQ 5 βγήκε στις «οθόνες» του Διαδικτύου, η εταιρεία έχει καταγράψει 236.000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος, ενώ τα 3.000 αυτοκίνητα της limited edition του IONIQ 5 Project 45 εξαντλήθηκαν εντός 24 ωρών με τη ζήτηση να ξεπερνά τα 9.000 αυτοκίνητα. Το υψηλό ενδιαφέρον για το μοντέλο της Hyundai καταγράφηκε και στην επίσημη ιστοσελίδα αλλά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Hyundai από ευρωπαίους καταναλωτές, κάτι που είχε σημειωθεί και με το δημοφιλές, καινούργιο Hyundai Tucson.