Είναι θρυλικές όχι μόνο επειδή φέρουν την υπογραφή του Μαν Ρέι, αλλά κι επειδή έγραψαν νέο κεφάλαιο στην ιστορία της φωτογραφίας. Ο δημιουργός τους τόλμησε να πειραματιστεί και να παρουσιάσει μια άλλη πλευρά της γυναίκας και της μόδας στα περιοδικά των πρώτων δεκαετιών του 20ού αιώνα. Είναι, όμως, τελικά και θηλυκές οι εικόνες του καλλιτέχνη που πέθανε χωρίς να έχει δικαιωθεί στον βαθμό που θα περίμενε κάποιος αναλογικά με το μέγεθος της δουλειάς του; Η έκθεση «Μαν Ρέι και μόδα» που εγκαινιάστηκε στο παρισινό Μουσείο του Λουξεμβούργου το φθινόπωρο με αφορμή την Εβδομάδα Μόδας φαίνεται πως πίσω από τον λαμπερό κόσμο φρόντισε να κρύψει μια γενναία δόση μισογυνισμού, όπως υποστηρίζει η Τζόανα Σλούιτερ στο διαδικτυακό εικαστικό περιοδικό Hyperallergic, που πρόλαβε να την επισκεφθεί πριν την εκ νέου εφαρμογή των μέτρων για το κλείσιμο των μουσείων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ