Σε δασκάλους γιόγκα και άλλων παρόμοιων δραστηριοτήτων έχουν αρχίσει να καταφεύγουν μεγάλες και μικρότερες εταιρείες αθλητικών ειδών σε μια προσπάθεια να πουλήσουν τα προϊόντα τους εν μέσω της καραντίνας. Οι περισσότεροι καταναλωτές δεν έχουν πλέον την ευχέρεια να επισκεφτούν καταστήματα για αγορές αθλητικών ειδών – και όχι μόνο – όπως παλιότερα και πλέον στρέφονται σε διαδικτυακές αγορές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ