Με την πλέον ανανεωμένη και φρέσκια γκάμα στην ιστορία της, η Peugeot διανύει μια χρυσή εποχή απολαμβάνοντας την κυριαρχία των μοντέλων της στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot – εταιρεία μέλος του Ομίλου Συγγελίδη – έχει σχεδιάσει και εφαρμόζει μια μοναδική στρατηγική που ακούει στο όνομα «Smart Diversity» και αφορά στην ριζική ανανέωση και αναβάθμιση του εξοπλισμού των best seller μοντέλων της, προσφέροντας πλήθος επιλογών και και σημαντικά προνόμια στους πελάτες της.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ