Ο Ιαν Καρταμπιάνο, πρόεδρος του σχεδιαστικού τμήματος της ED2, δηλώνει ότι είναι πολύ περήφανος για το τελικό αποτέλεσμα που κατάφερε η ομάδα του. Και όντως, το νέο Aygo X Prologue δείχνει να φέρνει φρέσκο αέρα στη σχεδιαστική «κουλτούρα» της συγκεκριμένης κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης. Το νέο ιαπωνικό μοντέλο δείχνει πιο μυώδες, στο οποίο ξεχωρίζει η εκκεντρική μάσκα, που περικλείεται από τα λεπτά φωτιστικά σώματα που ακολουθούν τις γραμμές του οχήματος. Αν και το νέο μοντέλο είναι ο προάγγελος του νέου μικρού μοντέλου, που θα το δούμε να λανσάρεται στην αγορά το 2022, σε κάθε περίπτωση τα περισσότερα σχεδιαστικά στοιχεία του που εντυπωσιάζουν θα παραμείνουν και στην έκδοση παραγωγής. Το νέο μοντέλο είναι σχεδιασμένο για την κίνηση στην πόλη, δείχνει να έχει αυξημένο ύψος παραπέμποντας σε ένα μικρό crossovers, αλλά οι διαστάσεις του μαρτυρούν ότι θα μπορεί πολύ εύκολα να παρκάρει στα στενά της πόλης. Συγκεκριμένα, το μήκος του αγγίζει τα 3,7 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο των 2,4 μέτρων θα παίξει ευεργετικό ρόλο στην άνεση της καμπίνας. Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό, αν το νέο Aygo X Prologue θα έχει αμιγώς ηλεκτροκίνηση ή θα είναι υβριδικό. Η ιαπωνική φίρμα έδωσε άφθονες εικόνες από το νέο της μοντέλο που αφορούν την εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση, όμως, παραμένει επτασφράγιστο μυστικό το εσωτερικό του, που μάλλον θα αποκαλυφθεί στο εγγύς μέλλον. Επίσης, το νέο Aygo θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα TNGA-B. To ντεμπούτο του μοντέλου πιθανόν να γίνει προς τα τέλη του 2021 ή στις αρχές του 2022.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ