Η υβριδική τεχνολογία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ο… μεσολαβητής ανάμεσα στη συμβατική λύση των κινητήρων βενζίνης – ντίζελ και της ηλεκτροκίνησης. Μοιάζει, ουσιαστικά, να είναι η «γέφυρα» ανάμεσα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, που θα κυριαρχήσουν τη δεκαετία που διανύουμε. Σήμερα, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες υιοθετούν στα νέα τους μοντέλα το ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V, η οποία προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια σε μία γεννήτρια εκκίνησης – εναλλάκτη με ιμάντα, ώστε να λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας που ενισχύει άμεσα τη ροπή κατά την επιτάχυνση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ