Οι αερόσακοι αυτοκινήτου, που πρωτοεμφανίστηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και οι ζώνες ασφαλείας, που τοποθετήθηκαν σε μοντέλο παραγωγής τη δεκαετία του 1950 αποτελούν τα θεμέλια της ασφάλειας ενός αυτοκινήτου, που αδιαμφισβήτητα χάρη στην παρουσία τους έχουν σώσει χιλιάδες ζωές πίσω από το τιμόνι. Σαφώς, δεν είναι εύκολο να γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό των ανθρώπων που χάρη στα σωτήρια αυτά συστήματα επιβίωσαν – ή ελαχιστοποίησαν τον βαθμό ενός σοβαρού τραυματισμού – όμως, οι δοκιμές των κρας τεστ αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα των ευεργετικών δυνατοτήτων που έχουν τόσο οι αερόσακοι αυτοκινήτου, όσο και οι ζώνες ασφαλείας. Σήμερα, η Mercedes-Benz, που πρωτοπαρουσίασε τον πρώτο αερόσακο στα τέλη του 1980 και λάνσαρε τον πρώτο αερόσακο οδηγού στη νέα S-Class την άνοιξη του 1981 άνοιξε τον δρόμο σε ένα σύστημα που κατέκλυσε κάθε γωνία του εσωτερικού του: από τον πρώτο μετωπικό αερόσακο, ταχύτατα η ασφάλεια εμπλουτίστηκε με τον αερόσακο συνοδηγού, αργότερα προστέθηκαν οι πλευρικοί στις πόρτες, της οροφής, των γονάτων κ.ά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ