Ψηφιακές δισκοθήκες και πλατφόρμες ακρόασης, streaming και μάχη για τον αριθμό προβολών είναι τα βασικά στοιχεία της νέας μουσικής πραγματικότητας που ενέτεινε η παγκόσμια πανδημική κρίση. Ο μουσικός, παραγωγός και δημιουργός του «Mamacita Buena», που κυριάρχησε στο YouTube με 71 εκατομμύρια αριθμό προβολών στην Ελλάδα, Κλέιντι Λούπα (γνωστός και ως Claydee Lupa και Bang La Decks) μιλάει για την προβολή και προώθηση της μουσικής στο Διαδίκτυο και τις ευκαιρίες που ανοίγονται για τους νέους δημιουργούς σήμερα. «Οχι μόνο για τους μουσικοσυνθέτες, αλλά και για τη μουσική βιομηχανία γενικότερα, το Διαδίκτυο είναι πολύ σημαντικό. Η δική μου εμπειρία είναι ότι το Διαδίκτυο είναι πλέον το σημαντικότερό μας εργαλείο. Η μουσική μας ακούγεται κυρίως μέσα από υπηρεσίες, όπως το Spotify και το Apple Music, όπου σημειώνονται τα ρεκόρ. Τα βιντεοκλίπ τα βλέπουν κυρίως στο YouTube και η κύρια προώθηση της δουλειάς μας γίνεται μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Πρώτη φορά στην ιστορία είναι τόσο συνδεδεμένοι οι άνθρωποι μεταξύ τους και έχεις πλέον έναν τρόπο να μοιραστείς την τέχνη σου με τον κόσμο χωρίς κανένα εμπόδιο ή περιορισμό».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ