Tα μικρά ηλεκτρικά αποτελούν τη νέα «παλέτα» μοντέλων στις μελλοντικές επιλογές των υποψήφιων αγοραστών που θα μυηθούν στη φιλοσοφία των εξατομικευμένων μετακινήσεων μέσα στην πόλη, με οχήματα που όντως θα συναρπάσουν τόσο με τις μηδενικές εκπομπές ρύπων όσο και με το εξαιρετικά χαμηλό κόστος. Την προηγούμενη εβδομάδα άλλη μια φίρμα, η Seat, ανακοίνωσε, μεταξύ άλλων, την πρόθεσή της να εισέλθει στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών οχημάτων, με ένα μοντέλο που θα είναι προσηλωμένο στις αστικές μετακινήσεις. Συγκεκριμένα η ισπανική φίρμα αναμένεται να εντάξει έως το 2025 μια πρόταση που θα κοστίζει έως 20.000 ευρώ, με απώτερο στόχο να κάνει τον εξηλεκτρισμό ακόμη πιο προστικό, αλλά και για να καταφέρει και η Seat να πιάσει τους περιβαλλοντικούς στόχους της. Σαφώς, αυτό αναμένεται να γίνεται από το 2025, όταν πλέον θα δούμε τα πρώτα μικρά ηλεκτρικά οχήματα από την Ισπανία. Οπως ανέφερε ο πρόεδρος της Seat, Γουέιν Γκρίφιθς «φιλοδοξία μας είναι να παράγουμε περισσότερα από 500.000 αστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως στο εργοστάσιό μας στο Martorell από το 2025 και μετά». Το 2025 αναμένεται και από τη VW να παρουσιαστεί η μικρότερη ηλεκτρική πρόταση της γερμανικής φίρμας. Θα είναι το ID.1, μέλος της οικογένειας ID (ήδη κυκλοφορεί το ID3 και το ID4). Το μικρό μοντέλο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και θα λανσάρεται σε όλες τις αγορές. Θα πατάει στη νέα πλατφόρμα MEB, με το κόστος του να είναι περίπου στα 20.000.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ